אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי

יעוץ אישי חינם

072-3223000
24 ספטמבר 2017 מאת מוטי שטיינמץ

אטרקציות מומלצות למטיילים באיסטנבול

טיולים בחו"ל יכולים להוות מידי פעם הפסקה מחיי השגרה שלנו ושינוי מרענן. בנוסף לכך, הם מעשירים את עולמנו ומגלים לנו כיצד חיים אחינו היהודים באזורים שונים בעולם.

לכן, אם גם אתם צמאים לחופשה ולשינוי אווירה, כדאי לדעת: איסטנבול היא העיר הגדולה ביותר בטורקיה ויש לה הרבה מה להציע למבקרים בה. לכן עכשיו זה הזמן לחפש מבצעים לאיסטנבול שכן שם מחכה לכם בילוי מהנה, שונה, אחר ומרתק.

זה לא משנה אם תבחרו  לנסוע רק שניכם או שתחליטו לקחת גם את הילדים ואולי אפילו את המשפחה המורחבת יותר, כי בכל מקרה תחזרו בוודאי עם טעם של עוד, אז למה אתם מחכים?

תכננו את הטיול שלכם מראש

מעבר לכך שיש לא מעט מבצעים לאיסטנבול, יש גם לא מעט עבודת הכנה שכדאי לכם לעשות אם אתם רוצים שהזמן שלכם יהיה מנוצל בצורה נכונה. לכן כדאי יהיה לתכנן את המסלול מראש וזה אומר, לפני הכול, שכדאי לכם לבקר בארמון טופקאפי. הארמון המקסים הזה כולל מבנים ארכיטקטוניים שאי אפשר להתעלם מהם הפרוסים על פני לא פחות מארבע חצרות מרהיבות ולאורך ההיסטוריה הוא שימש כמשכן הסולטאנים מהמאה ה15 ועד המאה ה19.

בנוסף לכך, כדאי כמובן לעבור ברחוב דיווניולי שכן מחכים לכם שווקים ענקיים לקניית מזכרות, ספרייה מרהיבה ועמוק מחושק שחובה לעבור על ידו כדי להתרשם ממנו.

ישנו בזאר גדול מאוד בעיר, סגור בימי ראשון אך פתוח בכל שעה הימים מ08:30 בבוקר ועד 18:30 בערב. שם תוכלו למצוא לא מעט דברים מעניינים לקנות וגם תוכלו ליהנות מהאווירה המעניינת ושוקקת החיים.

האם כדאי לבחור באופציית הטיול המאורגן?

זה לא משנה אם אתם מחפשים היום מבצעים לאיסטנבול שכוללים רק חמישה ימי טיול או שאתם רוצים לבלות שם הרבה יותר זמן, כי בכל מקרה בוודאי אתם תוהים איך כדאי לעשות זאת. כלומר, האם עדיף לנסוע בצורה עצמאית או לבחור בטיול מאורגן וזו אכן דילמה לא פשוטה.

ראשית, חשוב להבין שאין תשובה אחת נכונה לשאלה הזאת כי לכל אחד יכולה להיות העדפה אחרת ושנית, כדאי יהיה לחשוב מה מטרת הטיול שלכם. אם אתם רוצים בסך הכול לנוח, לראות מקומות יפים, לדעת שכל מה שאתם אוכלים כשר ולא לדאוג לכל פרט – הרי שאופציית הטיול המאורגן יכולה להתאים לכם מאוד. בטיול מאורגן לוקחים אתכם, מביאים אתכם ואפילו מאכילים אתכם באוכל טעים, כשר ומקומי. לכן ברור מדוע לא מעט אנשים בוחרים באופציה הזאת בשנים האחרונות, אם כי לא לכל אחד זה יכול להתאים.

אם, לעומת זאת, אתם מחפשים מבצעים לאיסטנבול הכוללים רק טיסות ומלונות הרי שאת כל השאר יהיה עליכם לארגן לבד ואין ספק שגם באופציה הזאת יש לא מעט קסם.

צילום: shutterstock.



1 תגובות

כתיבת תגובה

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.

שלח את התכניה במייל

שלח את התכניה במייל