אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי

יעוץ אישי חינם

072-3223000
6 נובמבר 2018 מאת טלחופש

נדיר, אל על חויבה בפיצויים על טיסת המשך של חברה אחרת

בית המשפט חייב את חברת התעופה הישראלית אל על לשלם פיצויים ללקוחות החברה לאחר שטיסה שהזמינו מישראל לניו יורק בוטלה והחברה סירבה לפצות את הנוסעים.

הלקוחות הם בני זוג מתל אביב שרכשו כרטיסי טיסה מתל אביב לניו יורק ומשם בטיסת המשך לניו אורלינס בדרך חזור כשבאו לטוס מניו אורלינס התעכבה טיסתם בשלוש שעות ובעקבות כך פספסו את טיסתם לישראל ולבסוף עלו על טיסה לישראל באיחור של 12 שעות.

בני הזוג טענו בכתב התביעה שהאיחור גרם להם למפח נפש לתסכול וחרדות. כששבו ארצה פנו בני הזוג לחברת אל על באמצעות עו"ד רון סולן ודרשו פיצוי כספי. החברה דחתה את בקשתם לפיצוי בנימוק שהיא לא אחראית לכך שהם החמיצו את הטיסה מניו-יורק לישראל, בגלל שהטיסה שהתעכבה בשלוש שנות הייתה באחריות חברת התעופה ג'ט בלו (Jet Blue), על אף שכל הכרטיסים נרכשו דרכה.

בתשובת אל על נכתב: "אמנם הכרטיסים נקנו דרך חברת אל על, אולם על פי יאט"א (ארגון חברות התעופה הבינלאומי) האחריות על סידור טיסות חלופיות, סידורי לינה והוצאות ישירות הוא על הטיסה המאחרת. עליכם ליצור קשר עם החברה המבצעת".

בני הזוג לא התייאשו והגישו תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב שם דרשו סכום של 26,00 שקלים, אל על דרשה לבטל את התביעה בכתב ההגנה ודחתה כל אחריות מצידה.

כאמור בית המשפט קבל את התביעה והשית על אל על בצעד נדיר תשלום פיצויים בגובה 7,000 ₪ מאחר והחברה סירבה לפצותם על העיכוב בטיסה.

בנוסף חויבה אל על לשלם לבני הזוג פיצוי של 13,160 שקל וכן עוד 750 שקל הוצאות משפט.

Share Button

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.

שלח את התכניה במייל

שלח את התכניה במייל

css.php