אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי

יעוץ אישי חינם

072-3223000
23 אוגוסט 2017 מאת אבי פרידמן

היום (רביעי) הוא מגיע הדרימליינר של אל על. צפו: כך יצרו את המטוסים החדשים

הוזלת מחירי הטיסות בעולם הביאו להתפתחות דרמטית בעולם התעופה, הווי אומר צורך בטייסים, דיילים ובעיקר במטוסים.

ייצרני המטוסים עובדים שעות נוספות בכדי לספק את הביקושים האדירים שנוצרו בעולם לתעופה האזרחית.

מפעל בואינג בסיאטל שבארצות הברית מוצף בהזמנות מכל העולם. כעת נמצא במוקד העשייה מטוס הדרימליינר (787), הענק הנחשב לגולת הכותרת של החברה.

בהאנגרים ענקיים מיוצרים בימים אלה 16 המטוסים שהזמינה חברת התעופה הישראלית 'אל על'. בחברה ציינו כי בכוונתם להחליף את מטוסי ה-747 וה-767 הישנים.

היום (רביעי) צפוי להגיע לישראל הדרימליינר הראשון שישרת את נוסעי החברה הישראלית.

הדרימליינר של אל על מגיע עם סטנדרטים שונים ממה שהכרנו עד כה, במחלקת התיירים תפגשו בשקעי USB, בנוסף יהיה מושב אחד פחות בשורות, כך שיהיו רק שלוש שורות של שלושה מושבים ולא שורה אחת של ארבעה.

במחלקת 'הפרימיום אקונומי' שהיא כמעט כמו מחלקת עסקים המושבים יהיו בעלי יכולת הטיה בזווית רחבה יותר. ובמחלקת העסקים תפגשו במושבי מיטה ומסכים גדולים יותר וגישה ישירה למעבר לכל נוסע כאשר בכל צד של המטוס מושב אחד ובמרכז שני מושבים.

באל על מציינים כי החידושים הם לא רק בנוחות הנראית לעין. האוויר המוזרם אל תא הנוסעים יהיה נקי יותר מערכת הבידור חדשנית ועשירה בתוכן. ובנוסף ייהנו הנוסעים  מווילונות אלקטרונים המווסתים את כמות האור הנכנסת אל המטוס מהחלונות.

נציין כי בשלב ראשוני המטוס ישרת את החברה הישראלית לטיסות ללונדון ולאחר שיצבור את שעות הטיסה המיועדות יסיע את הנוסעים בחברה לטיסות לארצות הברית ולטיסות למזרח.

קרדיט צילום ווידאו: אל על.



כתיבת תגובה

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.

שלח את התכניה במייל

שלח את התכניה במייל