אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי

יעוץ אישי חינם

072-3223000
18 אוקטובר 2017 מאת מוטי שטיינמץ

יום בתל אביב לשומרי כשרות

סוף סוף יש לכם יום חופש שאתם רוצים לנצל כראוי מבלי להתפשר על אוכל כשר? הדוד מאמריקה מגיע לבקר ואתם רוצים לתת לו טעימה קטנה מהעיר ללא הפסקה ובו זמנית לכבד את המסורת שהוא מביא איתו? אין בעיה! כי במיוחד בשבילכם, אספנו כמה המלצות נחמדות לדברים שאפשר לעשות ולהספיק ביום אחד בתל אביב והכל – באווירה כשרה. תבלו!

ארוחת בוקר תל אביבית בלב העיר

כיכר הבימה, הממוקמת בלב תל אביב עברה שדרוג מהותי בשנים האחרונות וכיום היא לא רק אחד ממוקדי התרבות המרכזיים (אם לא המרכזי ביותר) שיש בעיר, אלא גם מקום בו אפשר לטייל, להירגע, לצפות בהופעות רחוב (אם יש לכם מזל) וכמובן – ליהנות מארוחה טובה. נכון, לא תמיד קל למצוא מסעדה כשרה בתל אביב, אבל בדיוק בגלל זה אנחנו ממליצים לכם לפתוח את הבוקר בכיכר הבימה. שם, בהיכל התרבות, תוכלו לשבת בקפה לנדוור ולהתענג על מיטב המנות המצוינות של המסעדה – מארוחת בוקר זוגית, דרך שקשוקה ים תיכונית ואולי אפילו איזה פאי תפוחים ומרנג לקינוח. אין ספק שביקור בכיכר הבימה לצד ארוחת הבוקר העשירה (והכשרה) של קפה לנדוור – היא דרך נפלאה לפתוח את היום שלכם בעיר.

טיול ברחובות העיר

אחד היתרונות המרכזיים בכך שהתחלתם את הבוקר בכיכר הבימה, הוא שאחרי ארוחת הבוקר, אתם יכולים לצאת משם ישירות לטיול ברחובות השונים של העיר וליהנות מהשפע העצום שיש לעיר הראשונה להציע. בין אם מדובר בשווקים, בחנויות וינטאז' שונות שנמצאות שם עוד מלפני קום המדינה או אפילו בגנים ופארקים. אנחנו היינו ממליצים לכם לתכנן את הטיול ברחובות העיר בצורה כזו שבסופו, לקראת הצהריים, תוכלו להגיע לרחוב יהודה הלוי. למה? כי נכון, אמנם כבר ציינו כאן שלא תמיד קל למצוא מסעדה כשרה בתל אביב, אבל ברחוב יהודה הלוי שוכנת לה פנינה איטלקית של ממש – סופיצה, המסעדה האיטלקית שמציעה מגוון רחב של מנות איטלקיות, כמו פיצה מרגריטה בשלל תוספות או פסטה ירוקה עם קרם תרד וקישואים והכל – כשר. אחרי ארוחה כזו, אנחנו בטוחים שתצאו שבעים ומרוצים.

סיימו את היום עם ההיסטוריה של נווה צדק

לאחר שסיימתם לאכול במסעדת סופיצה, אתם יכולים להגיע ישירות מרחוב יהודה הלוי לשכונת נווה צדק וליהנות מההיסטוריה המיוחדת של העיר העברית הראשונה כפי שמשתקפת ברחובות השכונה. נווה צדק היא בין השכונות היפות ביותר שניתן למצוא בעיר והיא יכולה גם להיות אקורד הסיום המושלם – לטיול שלכם.

 



כתיבת תגובה

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.

שלח את התכניה במייל

שלח את התכניה במייל