אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי

יעוץ אישי חינם

072-3223000
18 אוקטובר 2018 מאת טלחופש

יוצאים לחופשה עם הבייבי? המדריך המלא

חופשה עם תינוק היא בעלת מאפיינים שונים לגמרי בהשוואה לנופש רגיל, וזה בכלל לא משנה אם היעד שלכם נמצא בארץ או בחו"ל. אז רגע לפני שאתם סוגרים את המזוודות – הנה כל הטיפים החשובים

כל משפחה צריכה לצאת מדי פעם לחופשה קצרה. החופשה עוזרת לרענן את השגרה השוחקת, מבטיחה זמן איכות להורים ולילדים וגם מסתיימת בדרך כלל עם חוויות משותפות לכל החיים. הבעיה היא שחופשה משפחתית היא בעלת מאפיינים ייחודיים וגם מבחינת היערכות אליה צריך להתייחס לשורה ארוכה של נושאים.

הסוד לחופשה מוצלחת עם תינוקות היא אריזה נכונה. אריזה שמכסה את כל הצרכים של ההורים, הילד והמשפחה תמנע עוגמת נפש ותחסוך זמן יקר בחיפוש אחר חנויות פתוחות בשעות הקטנות של הלילה.

מומלץ להתחיל עם אריזה בסיסית של ציוד חובה כגון מגבונים וחיתולים, להמשיך עם רשימה מסודרת של ציוד לפי צרכי הילד ולכלול גם תרופות, כלי רחצה וציוד לשעת חירום. בין לבין, אל תשכחו לארוז את הציוד שלכם לרבות פוליסת ביטוח, כרטיסים, הזמנות ועוד.

איזה תיק מגיע עולה אתכם למטוס?

האמת היא שמבחינת אריזות גם אין ממש הבדל בין חופשה בארץ ובחו"ל. במילים אחרות, זה לא משנה איפה המלון שלכם נמצא כל עוד לא יהיו לכם בהישג יד את החפצים הנדרשים עבור התינוק. מצד שני, כדאי בהחלט לקחת בחשבון את המשמעות של הקצאת תיק אחד לכל המשפחה או לחילופין של אריזת כמה תיקים נפרדים.

במידה ואתם יוצאים לחופשה בחו"ל, נסו להפריד בין התיק שעולה אתכם לטיסה לבין זה שאתם מוסרים בשדה. הפרידו גם בין תיקים שונים של ילדים בגילאים שונים, כדי שבכל רגע נתון תדעו לאן לגשת על מנת להשלים חוסרים. אם לעומת זאת החופשה שלכם היא בתחומי הארץ, תוכלו לצמצם את כמות התיקים אך עדיין כדאי להקדיש מקום ייעודי או לפחות כמה תאים עבור הפריטים ששייכים לתינוק.

כל המקומות שמתאימים לחופשה עם תינוק

טיפ לא פחות חשוב הוא לבחור מלכתחילה מקום שמתאים לחופשה עם תינוק. המזרח הרחוק לדוגמא פחות אידיאלי עבור משפחה עם ילדים קטנים, אלא אם יש לכם ניסיון ואתם לא מפחדים להיות ספונטניים. לשם השוואה, בארצות הברית תוכלו להסתדר עם ילדים בכל הגילאים וגם ברוב מדינות אירופה תקבלו תנאים מעולים של מדינה מערבית.

בסופו של דבר, המקומות שמתאימים לחופשה עם תינוק הם אלו שיעזרו לכם להרגיש בנוח. החופשה הבאה שלכם יכולה להיות בטבריה, באילת או בברצלונה, אבל האחריות כהורים זהה. הכי חשוב שתצאו לחופשה עם אנרגיות חיוביות ושתזכרו שמדובר בחוויה משותפת לכם ולילדים. השתמשו במזוודות ובתיקים לגיבוי, נשמו עמוק ושמרו על סבלנות. כך תפיקו את מלוא התועלת מהחופשה הקרובה ותחסכו מעצמכם דאגות מיותרות.

צילום: shutterstock.



כתיבת תגובה

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.

שלח את התכניה במייל

שלח את התכניה במייל