אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי

יעוץ אישי חינם

072-3223000
3 יולי 2013 מאת ציקי פרנק

יוצאים לטייל? אל תשאירו את הילד ברכב אפילו דקה

"אל תשאירו אותי לבד ברכב!"

לאור האסונות הכבדים – "איחוד הצלה" בקמפיין למניעת שכחת ילדים ברכב

מתנדבי ארגון רפואת החירום "איחוד הצלה" יחלקו לציבור מדבקות שמטרתן להזכיר להורים את התינוקות שיושבים ברכב מאחור. 2,000 אנשי הרפואה המתנדבים של הארגון יפיצו את המדבקה שעשויה מחומר מיוחד שמונע דהייה בשמש בכל הארץ. על המדבקה, לצד איור של פעוט יושב במושב בטיחות לרכב לתינוקות כתוב: "אל תשאירו אותי לבד ברכב, אפילו לא לרגע!".

המדבקה מחולקת בשנים האחרונות על-ידי הארגון למשתתפי הקורס לבטיחות בבית ובמשפחה "משפחה בטוחה". בעקבות מקרי המוות של פעוטות שנשכחו ברכבים בשבועיים האחרונים, החליטה הנהלת הארגון להדפיס כמות גדולה של מדבקות ולהפיצן בכל הארץ בעזרת מתנדביה.

מתנדבי "איחוד הצלה": רופאים, חובשים ופרמדיקים, יבקשו מההורים להדביק את המדבקה על חלון הנהג על מנת שיראה אותה לפני שיצא מהרכב. המדבקה שחלוקתה החלה אמש מוצעת בארבע שפות: עברית, אנגלית, ערבית ורוסית.

יו"ר איחוד הצלה" הרב זאב קשש, אמר כי "מתנדבי איחוד הצלה יפעלו בימים הקרובים להפיץ את המדבקה בכל הארץ ולהסביר להורים היכן כדאי להדביקה. אנחנו מאמינים שהמדבקה תסייע ותזכיר להורים שילדם יושב מאחור ותמנע אסונות דומים לאלו אשר היינו עדים להם בשבועיים האחרונים". הר' קשש הוסיף כי בימים אלו בוחן הארגון שיתופי פעולה עם רשויות מקומיות שיסייעו להפיץ את המדבקה בתחומן.



כתיבת תגובה

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.

שלח את התכניה במייל

שלח את התכניה במייל