אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי

יעוץ אישי חינם

072-3223000
22 יולי 2020 מאת אבי פרידמן

אנגליה כפי שלא ראיתם מעולם, צפו בגלריה של מיקי שפרץ את הסגר עם תמונות מדהימות

את מיקי שפיצר האלוף לא צריך להציג בפני גולשי 'טלחופש', יש לו למיקי מקום של כבוד באתר, מגדולי צלמי הטבע והנוף היה קשה למיקי לוותר על צילומים וטיולים בעוצר הטיסות בקורונה והוא לקח את סיכון הבידוד ויצא לסשן צילומים מטריף באנגליה וחזר כמובן עם שלל ענקי.

לתמונות מרהיבות נוספות בקרו בדף האינסטגרם של מיקי:

https://www.instagram.com/miki_4111/

 

הטיול האחרון שלו לאנגליה קיבל סיקור עם מקום של כבוד במגזין חופש של האתר מאקו, ובמגזינים נוספים שהתפעלו מהתמונות ומהטיול המושקע של מיקי בתקופה הבצורת של הקורונה.

בשיחה עם טלחופש אומר מיקי: "לאחר שביקרתי בדובאי ובאיסלנד לא העליתי בדעתי שגם אנגליה תהיה יעד לצילומים שלי. טסתי טיסה ישירה עם חברת וויז איר ללונדון. הטיסה הייתה בתפוסה של 85 אחוזים ולצערי לא הקפידו בה על הכללים המתבקשים".

"נכנסתי לאנגליה ב-4 ביוני למשך כשבועיים. ארבע ימים בלבד אחרי שהגעתי, נכנס באנגליה חוק שמחייב בידוד לכל מי שנוחת במדינה, כך שחמקתי מזה ממש ברגע האחרון. לונדון עצמה נראית עצובה והיה קשה לראות את כל המקומות התיירותיים ריקים ושקטים. מצד שני, כצלם זה עזר לי להוציא תמונות טובות יותר ללא אנשים שמפריעים לי בתמונה".

עוד מספר מיקי: "במהלך השבועיים שכרתי רכב ונסעתי מעל 2,000 ק"מ. חרשתי את דרום אנגליה והחופים שבה כשבדרך עברתי מיערות קסומים לשדות פורחים וגיליתי מדינה מדהימה. חשוב לדעת שכשאתם נוסעים ללונדון זה לא רק שופינג וביג בן, אלא יש הרבה מה לראות מחוץ לעיר".

"כשהגענו למקום ששווה לצלם אותו, התמקמנו בו לפחות לשעתיים והתפללנו שהשקיעה או הזריחה יהיו יפות. כמובן שהיו גם אכזבות במהלך הדרך כמו עננים".

"במהלך הטיול היה מאד קשה למצוא מלונות", אומר מיקי. "הרוב הגדול היה סגור ואלה שכן היו פתוחים נועדו רק לעובדי חירום. היינו צריכים לשכנע את הפקידים במלון שאנחנו חיוניים ויתנו לנו חדר. המחירים היו נמוכים".

"כשחזרתי לארץ כבר הייתי מוכן נפשית לבידוד של שבועיים ובזמן הזה מיינתי וערכתי את התמונות מהטיול. מקווה שתהנו מהן".

אגב, שהינו בשבת בלונדון במרכז העיר בצהריים ושמענו המולה גדולה מאד מהרחובות, ירדנו למטה, המון של אנשים פשוט שעט לכיוון מסוים התברר שאנחנו בעיצומה של הפגנת מחאת השחורים בלונדון, כמובן שלא יכולתי לצלם בשבת, כך שאין תיעוד מהאירוע.

צילום: מיקי שפיצר

 



1 תגובות

כתיבת תגובה

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.

שלח את התכניה במייל

שלח את התכניה במייל