אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי

יעוץ אישי חינם

072-3223000
26 אוקטובר 2014 מאת רועי עפרון

הווילה במירון – על חלום הארבעים

מי שמכיר את מושב מירון שבגליל העליון, יודע את נפש תושביו. רוחב הלב והילתו של הרשב"י נמצאת בתוכם ושורה כהילה מעליהם.
מ שמכיר את מושב מירון שלמרגלות רכס הר מירון יודע לספר על יופיו של המושב, על יפי בתיו ועל הכנסת האורחים המיוחדת הנהוגה בו ולא רק בתקופת ההילולה הגדולה בל"ג בעומר.

וילה אחת יש במירון שהיא גיבורת סיפורנו זה. 'אחוזת שבעת המינים' היא ממוקמת 800 מטרים בלבד מציונו של הרשב"י, מרחק הליכה שלכל הדעות אינו רב גם למי שאינו ספורטאי בעל רגל קלה ומחלונותיה נשקף נוף קדומים של מרחבי הגליל העליון, היערות, ציון הרשב"י מורדותיה של צפת, העיר שבפסגת ההר על סמטאות האבן וגגות הבניינים, עמק החולה והרי הגולן.
הווילה הענקית שתכנונה הארכיטקטוני המרשים ניכר בה ומשלהב את רואיה ואורחיה כאחד, הינה וילת נופש חלומית המכילה ארבעים מיטות ברווחה גדולה!!!
בעליה של הווילה במירון, הוא איש צנוע ואוהב אדם, מספר לנו בצנעה הזו שלו, שהיה לו חשוב ליצור מקום גדול דיו, אך גם ביתי, חם וזמין, למשפחות גדולות ולקבוצות הבאות להתארח בגליל בכל ימות השנה כמו גם בימי ההילולה וליהנות מאירוח יוקרתי ומפנק.
הווילה במירון מחולקת לשמונה יחידות אירוח נפרדות ומדירת פנטהאוז נוספת בעלת מרפסת פרטית רחבת ידיים הצופה אל נוף עוצר נשימה וניתנת לשכירה בנפרד, או כחלק משאר יחידות האירוח שבווילה.
אל דירת הפנטהאוז שבה שלושה חדרי שינה מובילות מדרגות פנימיות וחיצוניות.
בכל יחידת אירוח שבווילה במירון ישנן מיטות המצוידות במזרני איכות אורתופדיים יוקרתיים, ממש כשל בתי מלון אקסקלוסיביים, יחידת שירותים ומקלחת, פינת אוכל קטנה ומטבחון הכולל מקרר, כיריים, קומקום חשמלי, מיקרוגל, פלטה ומיחם שבת ושעוני שבת למזוג האוויר ולתאורה. בדירת הפנטהאוז יש יחידה נוספת של מקלחת ושירותים, פינת אוכל ומטבח מאובזר.

לרשות אורחי יחידות האירוח שבווילה סלון רחב ידיים עם מערכות ישיבה מפנקות ושולחן אוכל ענק להסבה שותפת של כל האורחים.
בווילה אין טלוויזיה והיא ממוקמת באזור שקט ושליו במושב אל נוכח ציון הרשב"י, בקרבת בית הכנסת, מקווה הטהרה, המרכולית, מגרשי הספורט וגני השעשועים לפעוטות הפזורים במושב.
ולמזמיני החופשות בווילה באמצע השבוע מצפה הפתעה נעימה בדמות מחירים זולים במיוחד וגם למזמיני חופשות סופ"ש המחירים נוחים בהחלט.
הווילה במירון מתאימה לאירועים משפחתיים שבהם כל המשפחה חוגגת יחדיו בצוותא. חלאקה, ימי הולדת, שבת גיבוש, שבתות חתן ועוד.
במושב מירון ובסביבתו הקרובה יש מגוון רחב של אטרקציות ומסלולי טיולים ובראשם מסלולי הטיולים בהר מירון וביקור בציון הרשב"י ובקברי צדיקים באזור. האווירה התורנית והקהילה גובשת ומכניסת האורחים הופכת את החופשה בווילה במירון לחוויה אמיתית.
העיר צפת על בתי כנסת, המוזיאונים, המדרחוב, המסעדות הכשרות למהדרין מרוחקת דקות נסיעה ממושב מירון שבו נמצאת הווילה ומשם אל עמק החולה, אל רמת הגולן, כרמיאל, עכו ומשור החוף.

מחכים לכם!

לדף הבית של אחוזת שבעת המינים לחצו כאן



כתיבת תגובה

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.

שלח את התכניה במייל

שלח את התכניה במייל