אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי

יעוץ אישי חינם

072-3223000
29 דצמבר 2014 מאת טלחופש

וילות עם בריכה לחופשת חורף חמימה

וילות עם בריכה לחופשת חורף חמימה

הטמפרטורות כבר יורדות, מזג האוויר הופך קר ואתם חולמים על אמבט ג'קוזי מפנק המשקיף על נופים מדהימים, בריכה מחוממת בחצר, עצים הבוערים באח בסלון לצד מערכת קולנוע משוכללת, חדרי שינה מעוצבים ופינוקים כמו ארוחות בוקר המוגשות עד לפתח הוילה או עיסויים.

וילה עם בריכה היא פתרון נופש אידאלי בעבור חופשות חורף. כאשר בוחנים את המחירים האטרקטיביים בהם מושכרות וילות עם בריכה בחודשי החורף ומחוץ לעונת השיא היציאה לחופשה משתלמת עוד יותר.

אטרקציות נופש חורפי בצפון

רוב אתרי התיירות בצפון פעילים גם בחודשי החורף, מזג האוויר החורפי מביא עמו לא מעט ימים שטופי שמש ואור. אם שכרתם וילה עם בריכה מחוממת צפוי כי לא תרצו לעזוב את המתחם המפנק במהלך החופשה כולה. אך במידה ותרצו בכל זאת לבלות מחוץ למתחם הוילה, אספנו בעבורכם רשימה של אטרקציות חורף מומלצות למשפחות, זוגות וקבוצות חברים.

אטרקציות באזור טבריה ורמת הגולן : טיולים אל קברי צדיקים, ביקור בכנסיית 12 השליחים באזור הכנרת, ביקור בחמי טבריה, החלקה על הקרח במרכז קנדה, סיורים בשמורת החולה, טיולים במושבה ראש פינה, ביקור במוזיאון בקיבוץ גינוסר, ביקור במושבה כנרת, מסעדות כפריות, בתי קפה בעיר טבריה.

חופשת חורף חמימה בהר החרמון

את השלג בהר החרמון לא תרצו לפספס, מיד כאשר האתר נפתח לגולשים ישנה עלייה משמעותית בכמות המבקרים באזור. תוך השכרה של וילת נופש באחד המושבים הסמוכים להר ניתן יהיה להפוך את הביקור באתר החרמון מהנה עוד יותר. המשפחה כולה תוכל לשכור יחדיו וילה עם בריכה לאירוח של סוף שבוע או אמצע שבוע.

לינה בצפון תאפשר לכם להאריך את הבילוי בשלג, תוכלו ליהנות הרבה יותר כאשר אין לפניכם עוד שעות ארוכות של נהיגה הביתה. בתום הבילוי המהנה בשלג תמתין לכם וילה עם בריכה מחוממת, הסקה, אמבטיות ג'קוזי חמות, חדרי שינה מפנקים, מסכים גדולים לצפייה בסרטים ושאר פינוקים.

אלו וילות נופש בצפון כדאי לשכור בחורף?

נופש חורפי מוצלח הוא כזה אשר מאפשר לכם לשכור וילת נופש מפנקת ויוקרתית במחיר שווה לכל כיס. אם ישנן וילות עם בריכה אותן לא שכרתם בעונת השיא מתוך שיקולים כלכליים יש לכם עתה הזדמנות לעשות זאת. יחד עם זאת, חשוב יהיה לבחון את התאמת הוילה לחופשות חורף. הקפידו לוודא כי אתם מחפשים אחר וילות עם בריכה מחוממת, חשוב להבהיר כי לא כל וילה המציעה בריכה בחצר בעונת הקיץ תוכל להציע גם בריכה מחוממת בעונת החורף.

מזג האוויר הקר בעונת החורף ישלח אתכם ישירות אל אמבטיות הג'קוזי החמות ואל בריכות הזרמים המחוממות, מומלץ יהיה לוודא מראש כי בחרתם וילות עם בריכה פנימית או בריכה מקורה. וילת יוקרתית עם ג'קוזי ספא מפנק, מתחם סאונה, הסקה, פינוקים מתוקים ומיטות רכות עם שמיכות חמות תהיינה בחירה אידאלית לחופשת חורף חמימה.



כתיבת תגובה

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.

שלח את התכניה במייל

שלח את התכניה במייל