אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי

יעוץ אישי חינם

072-3223000
15 דצמבר 2015 מאת ציקי פרנק

מה הסוד לנצל את חופשת חו״ל במלואה

תיירים ומטיילים ובעיקר אנשים שאוהבים לשנות שיגרה ולהתרענן, תמיד מחפשים לצאת למדינה אחרת להתנתק מהכל לשכוח מהכל ולהכנס לחיים אחרים למשך ימים בודדים.

בעבר כשמשפחה או קבוצת חברים היו בוחרים לצאת לחופשה בחו״ל, חודש לפני הטיסה היו מבררים מהי הטיסה הזולה ביותר, לאחמ״כ מבררים על מלונות כמובן שיעמדו בקריטריונים גם פינוקים וכמובן זול וכשר, לאחר שכל זה הגיע לסיומו כל משתתפי המסע נטלו עט ודף, והיו מסתובבים בין המכרים והידידים ומבררים אילו אטרקציות אתרי תיירות או מרכזי קניות שחייבים לבקר בהם במהלך החופשה במדינה השכנה, לבסוף תמיד הייתם חוזרים עם תחושת החמצה לא הספקתם רבע ממה שחלמתם.

כיום חברות התעופה סיפקו לנו חבילות מאורגנות מהרגע הראשון של ההגעה בשדה״ת בישראל ועד לרגע שנוחתים בחזרה, כל רגע מנוצל במקסימום האפשרי, כל האטרקציות ואתרי תיירות שאנשים מספיקים בחודש בטיול מאורגן תצליחו לעשות הכל בשבוע, וליהנות יותר, בלי תסכולים של חוסר עמידה בזמנים ואי תיאום צפיות.

צוות מיוחד מלווה אותכם כל הטיול בכדי לתת לכם שירות מלא, כשמנגד צוות מדריכים יושב כאן בישראל במשרדי חברת התיירות ומתכננים תוכניות חירום למקרה שמשהו ישתבש חלילה.

אתם עדיין מתלבטים האם לצאת לחופשה לבד או חופשה מאורגנת?

לדף הבית של חופשות וטיולים מאורגנים לחצו כאן



כתיבת תגובה

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.

שלח את התכניה במייל

שלח את התכניה במייל