אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי

יעוץ אישי חינם

072-3223000
10 מאי 2020 מאת טלחופש

על רקע נגיף הקורונה: במד"א ערוכים לאבטח רפואית את ההילולה המצומצמת במירון

בשל מגפת הקורונה, ההילולה המסורתית במירון תתקיים השנה באופן מצומצם, כשעשרות אנשים בלבד יגיעו להר ויוכלו להשתתף בהילולה. מגן דוד אדום, אשר מאבטח את ההילולה בכל שנה, נערך מבעוד מועד ויהיה מוכן גם השנה לתת מענה רפואי לכל תרחיש.

שישה אמבולנסים, שתי ניידות טיפול נמרץ, רכב פיקוד ורכבי חירום ייעודיים נוספים יפרשו בשטח, כשהחובשים והפראמדיקים של מד"א יהיו במוכנות גבוהה למתן מענה מהיר ומקצועי לכל קריאה שתתקבל.

מנהל מרחב ירדן במד"א, אורן אביטן: "בצל נגיף הקורונה, ההילולה תיראה אחרת לגמרי, ותהיה מצומצמת הרבה יותר. עם זאת, מגן דוד אדום יעמוד גם השנה במוכנות הנדרשת, בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל וכלל הגורמים, כשהכוחות בשטח ידעו לתת מענה מיטבי לכל תרחיש. בכל צורך רפואי יש להזעיק את הצוותים בשטח או להתקשר למוקד החירום 101 של מד"א".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "מדי שנה, ההילולה במירון היא אחד האירועים הציבוריים הגדולים שמד"א נדרש להיערך לקראתו. השנה, בשל התפשטות נגיף הקורונה בישראל והצורך במניעת התקהלויות, האירוע ייערך עם עשרות משתתפים בלבד, לעומת מאות אלפים שראינו בשנים עברו. אני קורא למשתתפים לנהוג על פי הנחיות משרד הבריאות, לשמור על עצמם ועל הסובבים אותם, על מנת לסייע במאמץ הלאומי לשמירה על בריאות הציבור".

צילום: דוברות מד"א.



כתיבת תגובה

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.

שלח את התכניה במייל

שלח את התכניה במייל