אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי

יעוץ אישי חינם

072-3223000
20 ינואר 2015 מאת רועי עפרון

צימרים במירון הילולה פעם בשנה וחגיגה כל השנה

השם מירון עולה לרובנו בחיפוש פעם בשנה, בעת ההילולה השנתית בציון הרשב"י בל"ג בעומר. התכנסויות ענק, מדורות, טישים מרגשים של גדולי האדמו"רים, חלאקה לילדים רכים של בית רבן ושמחה עד אור הבוקר.

אבל מירון של השנים האחרונות היא כר נופש פעיל ותוסס לאורך השנה כולה ומי שלא יודע ולא מכיר, כדאי שיכיר.

קצת על מירון:

מירון הינו מושב דתי הממוקם למרגלות רכס הר מירון, (הג'רמאק) ושייך מוניציפאלית למועצה אזורית מרום הגליל. המושב נוסד בשנת 1949 על ידי עולים חדשים וחיילי צה"ל הצעיר, על אדמות כפר ערבי נטוש שחרב במלחמת העצמאות. שמו של המושב ניתן לו על שם היישוב היהודי הקדום מירון אשר אומץ גם ע"י הכפר הערבי וגם בזכות קרבתו לציון הרשב"י, קברם של רבי שמעון בר יוחאי ובנו אלעזר, המהווה מקום עלייה לרגל למאות אלפי בני אדם.

אנשי מושב מירון, חקלאים, אנשי חינוך ובעלי מקצועות חופשיים, מכל קצות הקשת הדתית, ידועים בכנסת האורחים המיוחדת שלהם ומי שלא נכח והשתתף בתפילות בית הכנסת הקהילתי המפואר של היישוב, לא ידע מהי התרוממות רוח אמיתית.

במילים אחרות רצינו לומר שמירון הוא מושב של מענצ'ים אמיתיים. אולי זה בזכות היותם גליליים ואנשי הרים, אולי זוהי זכותו של הצדיק שמרעיפה עליהם מאורו ואולי זה מפני שיש משהו באנשי תורה ועבודה, רוח ומעש, ספרא וסייפא, שפשוט פותח את הלב ועוזר לבאים בשערי מושב מירון להרגיש בבית.

השנים האחרונות מוצאות את מושב מירון בתנופת פיתוח תיירותית מופלאה. אנשי המושב זיהו כבר מזמן את האוצר התיירותי הגלום במקום ואת הביקוש האדיר לפתרונות אירוח ולינה באזור ופשוט יצרו אותם.

אורחים מכל המגזרים הבאים לנפוש בגליל העליון, מוצאים במושב מירון יעד אטרקטיבי ובית חם לחופשה יוקרתית ומפנקת. יותר ויותר צימרים במירון ניתן למצוא כיום ומכל הסגנונות: צימרים במירון לזוגות, צימרים במירון למשפחות, צימרים במירון לקבוצות, צימרים מבודדים במירון, צימרים עם ג'קוזי,  צימרים עם קמין עצים וצימרים במירון עם ספא פרטי וחדרי טיפולים.

מיקומו המושלם של המושב בצמוד לציון הרשב"י ולקברי צדיקים נוספים, כמו גם למסלולי טיולים מרהיבים ביופיים בשמורת הר מירון ובסביבה, הופך חופשה במירון למתבקשת.

לצד צימרים במירון ניתן למצוא על נקלה וילות נופש במירון המתאימות לאירוח קבוצות ומשפחות גדולות, חדרי אירוח במירון לזוגות ולמשפחות באווירה נעימה, עם מרפסות ודשא וגינות מטופחות עם פינות ישיבה מוצלות.

העובדה שמירון הוא מושב דתי שקיימת בו אווירה תורנית ויש בו בית כנסת, מקוואות טהרה, פעילויות לילדים ושיעורי תורה יומיים, מייתרת את הצורך עבור ציבור חרדי דתי בחיפוש אחר צימרים ביישובים דתיים. פשוט נכנסים לטלחופש, פורטל התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי בישראל, מקלידים צימרים במירון, וילות נופש במירון, חדרי אירוח במירון, ומקבלים רשימה מסודרת של פתרונות לינה ונופש במדרגים שונים, המתאימים לכל הצרכים ולכל התקציבים.

צימרים במירון, חדרי אירוח, וילות נופש במירון, סוויטות ועוד, כל אחד מפתרונות האירוח והלינה הללו כולל חדרי שינה להורים וחדרי ילדים, מקלחות ושירותים צמודים, סלון מרווח עם או בלי טלוויזיה, פינת אוכל גדולה למספר רב של סועדים, גלריות לשינה, מטבחים כשרים מאובזרים היטב, כולל שני כיורים, סטים נפרדים של כלים וכן פלטה ומיחם לשבת.

לא משנה אם בחרתם צימר במירון, וילת נופש במירון, סוויטות במירון או חדרי אירוח במירון, תגלו שאתם פשוט מתאהבים. באנשים, באירוח הלבבי, בדאגה לפרטים הקטנים כמו סיכה לכיפה או טלית ותפילין שאיכשהו נשכחו בבית, בהזמנות שתקבלו בבית הכנסת לארוחות שבת וחג, בארוחות הגליליות העשירות והכשרות למהדרין ובאווירה המיוחדת של מירון.

בין אם אתם מתזמנים את החופשה שלכם להילולה הגדולה של ל"ג בעומר, ובין אם מתחשק לכם סוף שבוע או אמצע שבוע של שבירת שגרה בגליל, תנו קפיצה לפורטל טלחופש, ו, תנו קפיצה למירון…



כתיבת תגובה

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.

שלח את התכניה במייל

שלח את התכניה במייל