אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי

יעוץ אישי חינם

072-3223000
13 יוני 2021 מאת אבי פרידמן

אל על במבצע חסר תקדים בניסיון להחיות את טיסות החופש לקיץ ולחגים

אל על יצאה בשבוע שעבר במבצע שמעולם לא נראה בעולם התעופה בישראל, ילדים עד גיל 12 יטוסו בחינם, לא כולל מיסי נמל. המבצע כולל את פוקט (תאילנד), סיישל, דובאי, ומספר יעדים באירופה, לא כולל יוון וקפריסין.

בנוסף, המבצע תקף רק לכרטיסים מסוג Classic הכוללים שליחת מזוודה ובחירת מושב, כאשר על הנוסעים עם ילדים עד גיל 12 לשלם רק עבור מיסי הנמל, כאמור. המבצע לא תקף על הכרטיסים המוזלים יותר מסוג לייט (LITE) שאינם ניתנים לביטול וכרטיסי בונוס.

השקת המבצע היא לאור העובדה שהורים רבים עדיין חוששים להזמין חופשה משפחתית בימים אלו לקיץ הקרוב ולחגים.

באל על ביקשו למתן את החשש ומציעים את כרטיסי הטיסה בחינם לילדים עד גיל 12 במטרה למתן את החשש מהפסד כספי של ביטול הטיסות.

תקופת מכירת הכרטיסים שבמבצע ליעדים באירופה היא החל מהיום ועד ליום חמישי הבא 17.6.21.

אילו ערים אירופיות כלולות במבצע? אמסטרדם, ברצלונה, ברלין, בריסל, בודפשט, בוקרשט, פרנקפורט, ז׳נבה, קייב, ליסבון, לונדון, מדריד, מוסקבה, מילאנו, מינכן, ניס, מרסיי, פריז, פראג, רומא, סופיה, וינה, ציריך, ורשה וטביליסי.

נזכיר כי ילדים לא מחוסנים מישראל יכולים להיכנס, בכפוף לבדיקות הנדרשות ולטפסים, ליעדים שבמבצע למעט רוסיה. בתאילנד תתאפשר כניסת ילדים לא מחוסנים רק להורים שעברו שתי מנות חיסון החל מ-1.7.21 עם הצגת בדיקת קורונה שלילית שנעשתה עד 72 שעות לפני הטיסה ורק לפוקט. כאשר השהייה שם מותנית בשבועיים בפוקט בלבד ולאחר מכן ולצד בדיקת קורונה שלילית – ניתן יהיה לצאת ליתר המדינה. בנוסף, ילדים בגילים 12 עד 18 יצטרכו לעבור בדיקת קורונה גם בכניסה למדינה.

יחד עם זאת נדגיש כי חובת הבידוד על כל מי שלא מחוסן – ילדים ומבוגרים בחזרה ארצה עדיין קיימת, נכון למועד זה. החובה תקפה לכל יעד בעולם ולכל גיל.



כתיבת תגובה

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.

שלח את התכניה במייל

שלח את התכניה במייל