אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי

יעוץ אישי חינם

072-3223000
23 דצמבר 2019 מאת אבי פרידמן

שפע של מקום ושפע של נוף, מתחם הפאר של המושבה פותח את הרשמת החורף

המושבה מגדל הנושקת לימת הכינרת ולעיר טבריה היא פנינת חמד של ממש, נופיה הקסומים והאווירה הייחודית מורגשים בכל פינה.

למקום היסטוריה רבת שנים, וכבר בימי בית שני הבינו היהודים תושבי הגליל כי ללוקיישן יש חשיבות גבוהה, ומגדל – מגדל של אז נחשבה למושבה בעלת ערך רב ודרו בה בעלי המעמד הגבוה.

מגדל של היום זה סיפור של מעט יותר ממאה שנה, היא החלה כמושבה חקלאית, בני העלייה גידלו בה ירקות בחלקות ובטרסות מסורתיות, בשנים האחרונות החקלאות פינתה את מקומה לביזנס האמיתי של הגליל, התיירות.

היופי המושלם של המושבה הסמוכה לכינרת שממנה נשקפים נופי הגליל והגולן הפכו אותה למבוקשת ולפופולארית בקרב חובבי תיירות הצימרים וחדרי האירוח.

את 'אחוזת איריס הגליל' (לשעבר אחוזת הכפר) החליטו הבעלים לבנות מול הנוף המופלא ולמקסם את כלל המוטיבים הנחשקים של האזור, הן במיקום המושלם של הנוף והן בקרבה לכלל האטרקציות המובילות באזור.

האווירה במתחם והתחושה הן של חופש אמתי, לאורחים הוקם בית הארחה ענקי ומפואר, שהותאם במיוחד לאירוח כמות גדולה של אורחים אך בו בעת לא לרדת במאום מרמת האירוח.

בכניסה למתחם כבר רואים את ההשקעה הרבה בחלוקה המדויקת והנכונה של החדרים המעניקה פרטיות מושלמת לכל יחידה, כשכל אחת מהן בגודל שונה בהתאמה לצרכי האורחים ולכמות הנופשים.

המקום מושלם לחגיגות נופש משפחתיות, או כמה זוגות, באמצע השבוע ולסופי שבוע מושלמים ומרגיעים.

רבים מהאורחים הבוחרים את האחוזה עושים בה שימוש בשמחות משפחתיות המצריכות לינה מרוכזת דוגמת שבתות חתן, שבת בר/בת מצווה או ערב גיבוש למשפחה.

בעלי האחוזה מספרים על ערבי גיבוש מדהימים שנערכו במתחם שהתקיימו על ידי וועדי עובדים וחברות בגודל בינוני שבחרו לערוך במקום ערב גיבוש בשילוב לינה.

בשיחה עם טלחופש אומרים מעצבי המתחם כי אופי בנייתו נלמד מתוך שנים של ניסיון בתחום האירוח ולמידה נכונה של השוק וצרכיו. כך לדוגמה הוחלט להקים במרתף הבית בית כנסת פרטי, ובסמוך לו חדר משחקים גדול ומפנק, לטובת הקטנטנים. אם שאלתם, חדר המשחקים מאובזר ומצויד בבריכת כדורים, ספריה מותאמת, בימבות ומגוון גדול של צעצועים.

בתכנון ניתנה שימת לב גם לפנאי הבריאותי שבזכותו תוכלו ליהנות ממתחם טיפולים יוקרתי ומפנק ולהזמין מגוון טיפולי גוף ופנים לפינוק והשלמת חוויית החופשה.

כמובן שעל הבריכה יהיה מיותר לדבר, זו הוקמה על ידי מיטב המתכננים ומהנדסים ורמתה האסתטית נשמרת בקפדנות בין היתר בזכות מערכת סינון וניקוי משוכללת המנקה את הבריכה והמים מידי יום, כך שהאורחים מקבלים בריכה עם מים צלולים ונקיים.

הבריכה בגודל של חמישים מ"ר ועל שפתה דק עץ יוקרתי, גם כאן לא שכחו את הקטנים ולהם שתי בריכות מותאמות, אגב כדי שלא תחששו ולא תיכנסו ללחץ כלל מתחם הבריכות מגודר לבטיחות מרבית.

בחצר גם, פינת ברביקיו מקצועית וכמה מנגלים נוספים, פינות שיזוף, נדנדות, פינות ישיבה, ומגוון גדול של שולחנות משחק דוגמת סנוקר, פינג פונג כך לשנייה אחת לא יהיה פה משעמם.

בקטע הקולינרי לא תצאו מופסדים, כל בוקר מוגשת לאורחים ארוחה ישראלית גלילית ועשירה, האורחים מספרים על פינוק, עם אוכל טרי ובטעם עשיר שהוכן בהמון אהבה. בהזמנה מיוחדת ניתן לקבל ארוחות מלאות וסעודות שבת כיד המלך.

עכשיו ניגע קצת במתחם הלינה, רק נספר לכם שמתחם האחוזה חולק לקומות: בקומה הראשונה הוקמו 3 סוויטות מפוארות ומפנקות המציעות חדר שינה להורים, חדר ילדים וסלון.

בחדר השינה מיטה זוגית (יהודית לבחירה) מפוארת עם מזרנים אורתופדיים, בחדר הילדים 3 מיטות חדישות ונוחות ובסלון אפשרות ספה נפתחת לאירוח נוסף.

ובקומה השנייה: עוד שבע יחידות אירוח זוגיות ומפנקות המתאימות לזוגות עם אפשרות להוספת לול לתינוקות או מזרון לבחירה.

לדף הבית של אחוזת איריס הגליל לחצו כאן



כתיבת תגובה

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.

שלח את התכניה במייל

שלח את התכניה במייל