אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי

יעוץ אישי חינם

072-3223000

הוראות הגעה

נקודת התחלה: נסיעה דרומה בכביש מס' 40, לכיוון מצפה רמון. במעגל התנועה ממשיכים ישר ויורדים במעלה העצמאות אל תוך מכתש רמון. חוצים את המכתש דרומה ולאחר כ- 10 ק"מ נסיעה, אחרי פנייה חדה ימינה, ישנו שילוט המפנה אל 'נחל גוונים'. פונים שמאלה אל דרך המסומנת בסימון שבילים ירוק, ונסועים כ- 5 ק"מ, עד שמגיעים לעמוד קו מתח גבוה, שם מחנים את הרכב.

נקודת סיום: חוזרים חזרה אל הכביש ופונים צפונה. לאחר מס' ק"מ פונים ע"פ השילוט לכיוון חניון בארות, נוסעים עד סוף הדרך ופונים שמאלה. חולפים על פני חניון בארות ונוסעים עד לצומת הראשונה, שם פונים ימינה. ובמזלג פונים שוב ימינה, נוסעים כק"מ וחצי ומגיעים למקום סיום המסלול.

בתחילתו של המסלול ניתן לראות את הדרך הלבנה העולה אל ההר, דרך זו נחצבה ע"י חברת קצא"א (קו צינור אילת-אשקלון).

בסיום העליה פונים לכיוון צפון-מזרח וממשיכים בהליכה. ההליכה נעשית לאורך קו הרכס וכוללת מידי פעם עליות וירידות.

לאחר הליכה של כ- ק"מ מגיעים אל כוך יפה, המוצל רוב שעות היום. ניתן לעשות אתנחתא ולצפות בנוף.

ממשיכים בהליכה עם השביל לכיוון הפסגה, אל עבר התצפית, אליה מוביל שביל חד כיווני המסומן בסימון שבילים ללא צבע (פסים לבנים בלבד).

מנקודת התצפית ניתן לראות את מכתש רימון שבצפון-מערב ואת קניון נחל נקרות שבמזרח.

ממשיכים בהליכה בשביל המסומן בסימון שבילים ירוק, הליכה של כ- ק"מ, עד שמגיעים לפיצול שבילים. ממשיכים עם השביל המסומן בירוק, עימו יורדים עד שמגיעים לעין סהרונים. זהו מעין שכבה קטן הניזון ממי התהום הגבוהים שבאזור ומושפע מהשיטפונות שבמקום.

מצפון למעיין ניתן לראות את החניון, שם מסתיים המסלול.

• מיקום: דרום - כל הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.