אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי

יעוץ אישי חינם

072-3223000

הוראות הגעה

נסיעה לכיוון צומת יהודיה, שם פונים ימינה לכביש מס' 92. נוסעים עד לצומת מעלה גמלא, שם פונים בדרך עפר משולטת לכיוון המג'רסה. מגיעים לצומת שבילים שם ממשיכים ישר עם הסימון השחור שמתחלף בהמשך הדרך לירוק, עד למקום בו לא ניתן להמשיך יותר בנסיעה, וניתן למצוא בדרך כלל רכבים נוספים, שם מחנים.

ממשיכים עם השביל הירוק עד שמגיעים לצומת שבילים, פונים שמאלה ושם מתחיל המסלול בסימון שבילים ירוק.

לאחר הליכה של כ- 150 מ' מגיע השביל אל אפיק המים, ומכאן ועד לסוף המסלול ההליכה היא בתוך הנחל, כ- 2 ק"מ, בינות לצמחיית נחלים עשירה וסלעים חלקלקים ובחלק מהמקומות הנחל נעשה עמוק ומחייב שחייה.

המסלול מסתיים בנקודה מסומנת ומשולטת היטב, ובה יש לצאת מן המים.

עם החץ המסומן יוצאים לגדה השמאלית, מחורשת האיקליפטוסים פונים שמאלה בדרך עפר המסומנת בכחול לאורך של כ- 2.5 ק"מ עד לצומת שבילים שם פונים שמאלה לדרך עפר נוספת המסומנת בירוק.

לאחר הליכה של כ- 1 ק"מ מגיעים חזרה לנקודת ההתחלה של תחילת המסלול. ממשיכים עם השביל שהופך לסימון אדום עד שמגיעים לרכב.

• מיקום: רמת הגולן - צפון
נחל הזאכי- שפך נחל משושים

אטרקציות באזור

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.