אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי

יעוץ אישי חינם

072-3223000

הוראות הגעה

נסיעה בכביש מס' 65 – 'כביש הסרגל' לכיוון עפולה. לאחר כ- 5 ק"מ מגיעים לצומת הסרגל שם פונים ימינה לכביש מס' 675. נוסעים עד לצומת נבות, ופונים ימינה (כביש מס' 71). לאחר כ- 7 ק"מ מגיעים לצומת השיטה ופונים ימינה (כביש מס' 669). נוסעים בכביש זה וחולפים על פני הכניסה לגן השלושה – 'הסחנה', ומיד לאחר הכניסה לניר דוד מתעקל הכביש ימינה, ולאחר כ- 700 מ' מתעקל שמאלה ומגיע לצומת, שם פונים ימינה. ולאחר כ- 100 מ', מדרום לצומת, פונים ימינה לדרך עפר. ולאחר מס' מטרים מגיעים לחניון מסודר, שם מחנים. משם הולכים מס' דקות עד לתחילת המסלול.

מימין למגרש החניה ניתן להבחין בזרימה של נחל הקיבוצים, ממשיכים בהליכה לצד הנחל כנגד כיוון הזרימה בשביל עפר רחב עמו חוצים אל הגדה השנייה, וממשיכים בהליכה בדרך העפר לצד הנחל. בדרך ניתן להבחין בצמחיית נחלים עשירה. מגיעים למעבר נוסף מעל הנחל, וממשיכים בהליכה עוד מס' דקות עד לנקודה בה ניתן לרדת אל הנחל בצורה נוחה.

מרגע זה ההליכה נעשית רטובה ועם כיוון הזרם. בדרך חולפים בשני מעברים האוגרים את המים אל צינור שעובר מתחת לגשר. לאמיצים בלבד – ניתן לגלוש בצינור בשכיבה אל הצד השני. לאלו שלא – עולים על הגשר ועמו עוברים לצד השני.

ממשיכים בהליכה ומגיעים לבריכת אבן מלאכותית, שם מסתיים המסלול.

• מיקום: גליל תחתון - צפון
    • מתאים לילדים: כן

אטרקציות באזור

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.