אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי

יעוץ אישי חינם

072-3223000

הוראות הגעה

נק' התחלה: נסיעה לכיוון קצרין. מקצרין נוסעים לכיוון מזרח כ- 2 ק"מ, בין הק"מ 6 ל- 7 מתחיל המסלול.

נק' סיום: מצומת יהודיה פונים צפונה אל כביש מס' 87, לאחר כ- 7 ק"מ פונים שמאלה לחניון יהודיה.

מתחילים בהליכה בשביל המסומן בסימון שבילים אדום, בינות לצמחיית נחלים עשירה. לאחר כ- 1.5 ק"מ מגיעים אל הבריכה הראשונה אשר הרחצה בה מחייבת שחייה !
ממשיכים עם השביל דרומה, ולאחר כ- 2 ק"מ חולפים על פני סדרת בריכות יפהפיות ועמוקות שבקירותיהם עמודי בזלת בצורת מחומשים ומשושים, עדות לקילוחי הלבה שנשפכו מהרי הגעש והתקררו במהירות.
לאחר כ- 1 ק"מ מגיעים אל 'מפל הנחושת' – 'מפל זוויתן' – שגובהו 33 מ' ומימיו נשפכים אל 2 בריכות גדולות. יורדים ממנו אל הבריכות באמצעות השביל המסומן בכחול. ניתן לעצור למנוחה ולהשתכשך במים.
לאחר העצירה חוזרים חזרה אל השביל המסומן באדום, עמו פונים דרומה. לאחר כ- 2.5 ק"מ פוגשים בשביל המסומן בסימון ירוק, בו ממשיכים ופונים שמאלה. לאחר כ- 2 ק"מ מגיעים אל חניון יהודיה, שם מסתיים המסלול.

שעות פעילות:

טלפון:

04-6962817

מסלול מעגלי:

דרך הגעה: מגיעים לחניון יהודיה, פונים ימינה בדרך עפר המסומנת כחול, עד שמגיעים לחניון חרבת השיך חוסין.

מהחניון מתחילים בהליכה בשביל המסומן בסימון כחול. לאחר כ- 1 ק"מ מגיעים לפיצול שבילים, פונים ימינה בשביל המסומן בסימון שחור, ולאחר כ- 2 ק"מ מגיעים אל 'נחל הזוויתן'.

פונים שמאלה בשביל המסומן באדום, ולאחר כמה מאות מטרים מגיעים אל הבריכות. משם ממשיכים עוד קילומטר עד למפל הזוויתן. ממנו חוזרים חזרה בשביל המסומן בכחול כ- 2.5 ק"מ אל הרכב.

• מיקום: רמת הגולן - צפון
    • מתאים לילדים: כן

אטרקציות באזור

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.