אתר התיירות המוביל לציבור החרדי והדתי

יעוץ אישי חינם

072-3223000

הוראות הגעה

נסיעה דרומה בכביש מס' 4. עוברים את אשדוד וממשיכים דרומה לכיוון יד מרדכי. בצומת יד מרדכי פונים שמאלה אל כביש מס' 34 לעבר שדרות. בצומת גבים פונים ימינה אל כביש מס' 232 וממשיכים דרומה דרך צומת סעד, עד לצומת הכניסה לקיבוץ בארי. שם פונים מערבה ומעט לאחר הפניה ישנו סימון שבילים ירוק, המתאים לכל סוגי רכב ומוביל אל עבר חניון קטן ושער הכניסה לשמורה.

בשער הכניסה לשמורה ניתן לקבל חינם מפה של המסלול.

מתחילים בהליכה בירידה בשביל המסומן בסימון שבילים שחור, היורד אל תוך הבתרונות. ככל שמעמיקים בהליכה בתוך השמורה ניתן לפגוש בסוגי צמחייה רבים ושונים. ובעונת האביב, בפריחה מרהיבה בשלל גווני הקשת.

מגיעים למפגש שבילים ופונים ימינה, בשביל המסומן בסימון שבילים ירוק, המוביל אל עבר אזור גבעות הכורכר. שם ניתן למצוא מגוון רחב של צמחייה מרהיבה ומגוון בעלי חיים.

ממזרח כבר ניתן לזהות את שער הכניסה לשמורה. חוצים את השטח לכיוון השער, שם מסתיים המסלול.

• מיקום: דרום - כל הארץ

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

three + 3 =

החופשה שלי

להוספת פריטים לתוכניה, לחץ על הסמל: המופיע לצד העסק.